Auschwitz reis Pabo

De terugreis


Wat was het weer vroeg vanochtend. Nog snel even naar de supermarkt om de laatste Poolse Zloty op te maken aan iets lekkers voor onderweg. De koffers waren weer ingepakt en we waren klaar om te gaan. Ik bedenk me dat het toch wel snel is gegaan maar dat het een geweldige reis was. We zitten in de bus naar de luchthaven en dan bedenkt Tim zich iets. Ohjee zijn jas ligt nog in het hostel. Wat nu? Gelukkig hadden wij buren uit Eindhoven en we hebben aan het gevraagd of zij die jas mee terug willen nemen. We zijn wat vroeg op de luchthaven maar beter te vroeg dan te laat.

Bij de douane ben ik eventjes bang dat ik niet mee terug mag naar Nederland. De pieper van t poortje gaat af en ik word volledig gefouilleerd, zelfs m'n schoenen moeten uit! Maar gelukkig gaat alles goed en mag ik terug naar Nederland. We vliegen ongeveer 1,5uur en komen aan op Eindhoven AirPort. Het regent en het is erg mistig. Toch wel een verschil met Polen waar vanmorgen het zonnetje nog scheen.
Nog even een laatste woordje van Dick en Maril en dan moeten we toch echt afscheid nemen. Het was een prachtige en bijzondere reis, een reis die ik niet snel ga vergeten. Dick en Maril en natuurlijk de rest van de groep bedankt voor deze geweldige week!
Degene die mijn blog hebben gelezen bedankt dat jullie ons wilde volgen en als je de kans krijgt ga deze reis zelf zeker ook een keer maken!!
Groetjes Laura

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!