Auschwitz reis Pabo

De dag voor vertrek

Vanochtend ging de wekker al vroeg, ik moest tenslotte om 8uur op stage zijn. Dat was wel even wennen na een week vakantie. Of ja 'vakantie', ik heb heel de week hard gewerkt in de horeca dus het ritme is er te zoeken. Ach we gaan toch maar weer gewoon beginnen. Ik loop stage bij de kleuters en heb dus weer een vermoeiende maar leuke dag achter de rug. Gelukkig kan ik op tijd weg op stage om mijn koffer in te kunnen pakken. En dan begint de stress! Wat moet ik meenemen en zeker niet onbelangrijk hoe ga ik al die zooi in mijn koffer krijgen. Na wat appen met klasgenoten om te overleggen wat zij meenemen is het me uiteindelijk wel gelukt! Mijn koffer staat helemaal klaar om morgen te kunnen beginnen aan een bijzondere studiereis naar krakau en vooral naar Auschwitz!!

Groetjes Laura

Reacties

Reacties

Maril

Hee Laura,
Wat goed dat je al begonnen bent met je blog. Ik hoop dat er mooie reisverhalen op komen deze week. Ik zie je morgen!

René van Heugten

Wat fijn dat je ons via je blog mee laat lezen in je ervaringen. Goede reis.. en houd ons op de hoogte!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!